Shoma5

شبکه مهندسان ساختمان ایران

کارکرد مهندسی رابین صدیق پور در سالهای 90-88 و دریافتیهای بابت هیئت مدیره

  • ۴۲۸۰

8890

با سلام خدمت همه دوستان و همکاران

با توجه با اینکه سه سال از حضور من در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی گذشته، مایلم تا کلیه کارکردها و دریافتیهای خود از سازمان را طی مدت این سه سال، به اطلاع همکاران محترم برسانم:

الف- کارکرد مهندسی

(برای کارکرد سالهای 88 و 89 و کارکرد دفتر روستایی می توانید اینجا  کلیک کنید. برای کارکرد سال 90 می توانید اینجا  کلیک کنید)

1-    کارکرد در سال 1388:  13310 متر مربع (که شامل اعمال ضریب کارکرد دفتر روستایی ما هم می شود.)

2-    کارکرد در سال 1389:  6197 متر مربع (که شامل اعمال ضریب کارکرد دفتر روستایی ما هم می شود.)

3-    کارکرد در سال 1390:  13438 متر مربع

4-  کارکرد دفتر روستایی ما در سمیرم در سال 1388: 22851 متر مربع( که با ضریب 20%، 4570 متر مربع در سهمیه آن سال لحاظ شده است.) کارهای روستایی معمولاً در حد یکی دو طبقه بوده و طبق تفاهم بنیاد مسکن و نظام مهندسی، با ضریب 20% در سهمیه اعمال شده اند.

5-    کارکرد دفتر روستایی  1389: 3135 متر مربع( که با ضریب 20%، 627 متر مربع در سهمیه آن سال لحاظ شده است)

6-    کارکرد دفتر روستایی 1390: به دلیل کم آبی در سمیرم، دفتر ما در سال 1390 عملاً نیمه تعطیل بود.

در اوائل سال جاری، مهندس محلی همکار ما(آقای مهندس داوودی) در یک تصادف از دنیا رفت و عملاً همه چیز تمام شد.

ب- کارهای رایگان

در سال 88 و 89 چند کار رایگان برای اقشار بی بضاعت زدم و یک کار مشارکتی 1500 متری که مربوط به شهرداری بود و طبق توافق با نظام مهندسی، قرار شد رایگان باشد.

در سال 1390، طراحی سازه یک پروژه مسکن مهر در بهارستان را با متراژ حدود سیزده هزار متر مربع انجام داده ام با متری 350 تومان.

یک کار اصلاحی را هم که یکی از همکاران محاسبه کرده بود(حدود سه هزار متر مربع) با اجازه از ایشان، محاسبه مجدد کردم.

دلیل اینکه طراحی مسکن مهر در پرینت سال 90 نیست آن است که از مرداد 1390، به قسمت کنترل ظرفیت سازمان دستور داده شده بوده که چون کار طراحی مسکن مهر رایگان به شمار می آید، نیازی به ثبت آن در سیستم سازمان نیست و ثبت اسم طراح در دفتر نمایندگی، کفایت می کند.

این موضوع را در بحث آزاد هیئت مدیره مطرح کردم که اولاً عدم ثبت این پروژه ها باعث می شود تا مرکز استان هیچ اطلاع آنلاینی از وضعیت طراحیهای مسکن مهر و طراحان آنها نداشته باشد و ثانیاً یک شخص می تواند بینهایت متر مربع طراحی مسکن مهر را تقبل کند که نوعی اجحاف به بقیه همکاران است.

ج- حق الجلسات و دریافتیهای ناشی از عضویت در هیئت مدیره

اگر به فایل پیوست  مراجعه نمایید، کل دریافتیهای اینجانب در سه سال هیئت مدیره از سازمان(که شامل حق الجلسات و ماموریتها و کارهایی بوده که به اعتبار هیئت مدیره برای سازمان انجام داده ام برابر ده میلیون تومان بوده است که به طور متوسط می شود هر ماه دویست و هفتاد هزار تومان.

چون برخی از دوستانی که به واسطه حضور من و همفکرانم در هیئت مدیره، نان رانت خواریشان قطع شده است مرتباً اینجا و آنجا صحبت از کارکردهای چندصد هزارمتری اینجانب و ... می کنند، از همه دوستان خواهش می کنم اگر چیزی خلاف موارد ذکر شده در بالا را در هرجایی از استان اصفهان یافتید، بلافاصله آن را به مراجع انتظامی و حراستی اطلاع دهید، چون در غیر این صورت روسیاهی و کفاره تهمت زدن گریبان همان شایعه سازان  را رها نخواهد کرد.

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفاً موارد را اعلام فرمایید.

با تشکر

صدیق پور

  • حمیدی زاده
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    امیدواریم *** ** ** ******* ** ** *******
    پاسخ:
    با سلام و عرض ادب.
    دوست عزیز، متاسفیم که قادر به درج متن کامل نظر شما نیستیم.
    از اینکه به این تارنما سر می زنید از شما تشکر می کنیم.
    موضوع مورد نظر شما و همچنین سرنوشت سایر امانتی های اعضاء در سازمان، به راحتی قابل پیگیری و اثبات است.
    پیروز باشید.
  • مهندس محمدی
    هیچ کس از عملکرد شما در دورانی که هیات مدیره بودید رضایت ندارد کاش همان روزها شما را اخراج کرده بودند. حتی اگر بپذیریم که پول زیادی نگرفته اید ولی خوب کار هم نکرده اید.
    پاسخ:
    با سلام و عرض ادب.
    البته اگر همه اعضای سازمان از عملکرد شخص اینجانب ناراضی باشند، خبر خیلی ناراحت کننده ای است.
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام جناب آقای ****** لطف کنید قبل از اصلاح وضعیت نظام برخورد اجتماعی خود را درست کنید شما واقعا بی تربیت هستید و بیشتر به بنگاه داران شباهت دارید فکر می کنید این حرکات و رفتارها شایسته یک مهندس است .لطفا خودت را اصلاح کن. 
    پاسخ:
    با سلام و عرض ادب.
    ما در این سایت بنا نداریم تا با ذکر نام افراد به صورت مستقیم، عملکرد آنها را زیر سوال ببریم.
    ولی متاسفانه شاهد عملکردها و روشها و منش هایی هستیم که شایسته سیستم نظام مهندسی نیست.
  • با سلام من هم سوال خانم مهسا را دوباره تکرار میکنم . واقعا اگر نفع شخصی نمی برید سزاوار بود اینهمه تلاش کنید برای انتخاب مجددتان . ریا کاری دیگه کافیه تو رو خدا بس کنید
    پاسخ:
    با سلام و عرض ادب.
    دوست عزیز، اینجانب در آخرین روز ثبت نام انتخابات هیئت مدیره، ثبت نام کردم.
    به لطف یک سری از دوستان، اسم من در لیست نهایی کاندیداها نبود و من هم هیچگونه اعتراض و پیگیری بابت این موضوع انجام ندادم.
    و اکنون هم بسیار خوشحالم که در هیئت مدیره حضور ندارم.
    صحبت جنابعالی، به طور ضمنی حاوی این مضمون است که هر شخصی که برای انتخاب شدن در هیئت مدیره تلاش می کند، به دنبال منافع شخصی است که قاعدتاً نبایستی اینطور باشد.
    تا جایی هم که خودم خبر دارم، کارکرد خودم را به همان دلیلی که در پاراگراف آخر توضیح داده ام، منتشر کردم، نه به دلیل ریاکاری. 
  • با سلام
    کار برای رضای خدا اجر اخروی دارد و مردم همیشه دنبال دریافت سریع مزد خود هستند... برادر عزیز جای هیچ نگرانی نیست و لازم هم نیست های بد خواهان که دنبال منافع شخصی خود هستند را در فضای مجازی با هوی داد بلکه بایستی تحمل را بالا برد ...زیاد توضیح دادن برای بی گناهی گاهی آدم را گنه کار جلو می دهد...
    با تشکر
    پاسخ:
    با سلام جناب آقای مهندس فراهانی عزیز.
    ما با شعار شفاف سازی وارد هیئت مدیره شدیم و طبیعی است که این امر را از خود شروع کنیم.
    و طبیعی است که انسان نباید نسبت به هر صدایی که از جایی بلند شد، واکنش نشان دهد.
    در این زمینه با شما موافقم.
  • عباس جانقربان
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
     دوست عزیز همه شما را میشناسند . احتیاجی بدفاع نیست . ولی من یک اشکال در عملکرد گروه شما میبینم و آن شفاف سازی حین عمل است . میدانم که دنیا نامرد است و همرهان نیم بند اکثریت را تشکیل میدهد و باند هایی که تحت عنوان ***** ** * ******* و. . . . . جای پای  خود را طی این سالها محکم کرده اند و هر کدام بخشی را بتصرف در آو رده و پشت خود را سفت کرده اند ولی هنوز دیوانگانی همچو من پیدا میشود که دست از عافیت طلبی شسته اند . ودل بدریا زده اند . شما را حمایت میکردند . ****** **** **** *** **** ** ****** ** **** *** ** **** **** *** * ***** ** *** ** **** * البته میدانم شما اهل جنجال نیستید و همین هم درست است . ولی لا اقل تنها سرتان را نمیبریدند دیگران آگاه میشدند و تاثیر خود را میگذاشت . من خودم در ****** **** ** **** ****** *** ***** ** **** **** چنین تجربه ای را دارم . شاید به اینجانب ضربه هایی زدند . ولی چهره منافقان هویدا شد و تا حدودی رفع بلا شد . من راضیم چرا که از خدا می ترسم و ******* ** **** **** * چون اعتقاد به روز جزا دارم . خاطراتی برای آنروز ثبت کرده ام . و سرم را هم بجز برای خدا خم نمیکنم . ***** **** ** *** **** **** ***** * ***** **** 
    پاسخ:
    با سلام و عرض ادب.
    بخشهایی از نظر شما به صورت خصوصی بین من و جنابعالی باقی می ماند.
    آقای مهندس، ما در این دوره به دلیل نازه وارد بودن، اشتباهات و ندانم کاریهایی هم داشته ایم که امیدوارم اعضای محترم بر ما ببخشایند.
    سعی می کنم تا دانسته های خودمان را با دیگران و آنهم نه برای تخریب، بلکه با هدف آزموده را دوباره نیازمودن، در میان بگذارم.
    با تشکر.
  •  اگر منفعت شخصی نمی برید پس چرا برای ورود دوباره انقدر تلاش کردید؟بس کنید.همه شما را می شناسند
    پاسخ:
    با سلام و عرض ادب.
    لطفاً بیشتر توضیح دهید.
    با تشکر.
  • در صورت امکان تراکنش کارت های بانکی و همچنین میزان خرید روزانه برای منزل را بصورت روزانه وارد کنید!! البته برای شفافیت بیشتر!!
    پاسخ:
    با سلام و عرض ادب.
    کارکردهایی را که مربوط به هیئت مدیره بوده، همه را گذاشته ام.
    ولی نیازی به ارائه اطلاعات شخصی خود نمی بینم.
    با تشکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی